I Fundamentali Di Micruttuttori chì Duvete Cunnosce Prima di Produce

Puderete avè vistu microinterruttori in diversi tippi di dispositivi, ma pudete micca cunnosce u nome cumpletu di stu pruduttu. U terminu micro switch si riferisce à un switch di azione in miniatura. U nome hè datu perchè stu tippu di interruttore richiede una piccula quantità di forza per attivà. In questu articulu, avemu da ottene un ochju più profondu in u fondu di queste unità. Leghje per scopre di più.

Prima di tuttu, hè impurtante tene à mente chì queste unità ponu esse truvate in numerosi dispositivi, cume apparecchi è circuiti elettronichi. Siccomu sti prudutti ùn necessitanu micca assai sforzi per attivà, ponu esse una grande scelta per macchine, attrezzature industriali, fornu à microonde è ascensori solu per citarne pochi. A parte da questu, ponu esse aduprati in parechji veiculi. In fatti, ùn pudemu micca cuntà u numeru di dispositivi elettronichi in cui sò aduprati.

L'Origini

Per ciò chì tocca à l'urigine di sti prudutti, sò stati introdutti assai tempu dopu l'avventu di altri tippi di unità chì svolgenu a stessa funzione. Per a prima volta, un micro switch hè statu inventatu in u 1932 da un espertu chjamatu Peter McGall.

Pochi decennii dopu, Honeywell Sensing and Control hà acquistatu a sucietà. Ancu se a marca appartene sempre à Honeywell, assai altri fabbricanti fabricanu micro switch chì spartenu u listessu cuncepimentu.

Cumu Funzionanu?

A causa di u cuncepimentu di queste unità, ponu aprire è chjude un circuitu elettronicu in un mumentu. Ancu se una piccula quantità di pressione hè applicata, u circuitu pò andà avanti è spegnu basatu annantu à a custruzzione è l'installazione di u switch.

U switch hà un sistema di molla in ellu. Hè attivatu per mezu di u muvimentu di a leva, di u pulsante o di u rulli. Quandu un pocu di pressione hè applicata cù l'aiutu di a primavera, una azzione rapida accade in l'interruttore in un mumentu. Cusì, pudete dì chì a funzionalità di queste unità hè abbastanza semplice ma estremamente impurtante.

Quandu sta azzione accade, a striscia interna di l'unità produce un sonu clicchendu. Pudete aghjustà a forza esterna chì pò attivà l'interruttore. In altre parolle, pudete decide di quantu pressione deve esse applicata per fà u cambiamentu di travagliu.

Ancu se questi microinterruttori anu un cuncepimentu simplice, hè a risposta rapida di l'unità chì ne face una scelta ideale per una varietà di applicazioni in quì è avà. Dunque, sti prudutti anu rimpiazzatu assai altri prudutti chì sò stati introdutti prima. Dunque, possu dì chì questi interruttori gestiscenu cerchi intornu à parechje altre unità chì pudete truvà in u mercatu.

Dunque, questa era una introduzione per cumu funziona questi microinterruttori è ciò chì pudete aspettà da elli. Se vulete uttene u massimu di elli, vi suggeremu di cumprà da una bona cumpagnia. Dopu tuttu, ùn vulete micca finisce cù l'unità sbagliata. Dunque, sceglie a megliu unità hè un colpu di geniu.


Tempu di posta: Sep-05-2020